Hetty Site

Weblog1

Mijas

Prachtig uitzicht vanuit het witte dorpje Mijas hoger in de bergen. Vanmorgen na het royale ontbijt moesten we natuurlijk eerst de boulevard verkennen. Hotel Las Palmeras ligt aan de haven en de boulevard was druk belopen op deze zondagmorgen, vooral

Las Palmeras

Het was even volhouden maar dan heb je ook wat. Hotel Las Palmeras In Fuengirola heeft ons verrast. Een uitzicht vanmorgen was geweldig. Wim zag om 8 uur de zo’n opgaan boven de Middellandse Zee. De vlucht was goed en

Rotterdam

‘ Rotterdam met een hoofdletter rrrrr’, zei de Rrrotterdamse dame van dit restaurantje op vliegveld Zestienhoven. We zitten hier lekker aan de koffie. ‘Kiek daor zit de mobiele brigade’, merkt Johan fijntjes op terwijl hij naar ons drieën kijkt. Allemaal

Twee vliegen ….

Zomaar ineens twee van je zonen op visite. De een komt zijn hond halen en de ander de Tom tom. En dan is het weer ouderwets gezellig. Ze hebben geen haast en hebben tijd en zin om bij te praten.

Het schiet op… naar de zon

2014- de laatste dag op ons balkon op Lanzarote. Bijna zover. Morgen gaan we pakken. Eén koffer en twee stuks handbagage nemen we mee. En zoals altijd heb ik van te voren er erg veel zin in om weg te

Pupil van de week

Diezelfde avond was Tim pupil van de week bij FC Emmen en mocht met de wedstrijdbal in de hand mee oplopen met de spelers en scheidsrechters. Een hele eer!

Voetbal

Het zat hem laatst niet mee. Zijn cluppie moest voetballen en het was berekoud. Met de auto naar FC Emmen is voor hem geen optie, veel te lastig met parkeren en op tijd weer weg zijn. Bovendien is het hiervandaan

Oecumene

Elk jaar is er een oecumenische viering in een van de kerken in Emmen- Oost. Dit keer werd die in de Gerardus Majella kerk gehouden hier in Bargeroosterveld. Zo konden we gewoon op ons fietsje er naar toe. Wat zijn

Vrijwilligersdag 2016

Deze vogels worden in 2016 vanaf 18 februari gevolgd met de webcam. Er komt ernaast een kleine uitleg van wat je ziet. En daarnaast wordt een dagboekje bijgehouden wat iedere dag of in elk geval twee keer per week wordt

De vrijwilligersdag

En dan is het zover: de vrijwilligers dag bij de Vogelbescherming is aangebroken. Wim wil wel mee, dat scheelt al wat organisatie. Erg handig is het dat we een groepsmail kregen met de laatste informatie. Daardoor kon je ook samen

Onderwerp

Ik had zo gedacht om een deel van de kop van Storm te schilderen die dan verlekkerd… of nieuwsgierig naar de snoep gaat liggen kijken.

Nieuwe start

Ellen geeft uitleg, zittend voor een van haar werken. De schilderochtenden zijn weer begonnen bij Ellen Kroeze. Leuk om elkaar weer te zien en met een nieuwe opdracht te beginnen. We beginnen dit jaar met de theorie over werken met

Passage 5

Ook kamperen in de sneeuw is geen probleem. Ze ging met haar zes honden in de tent slapen, lekker warm. Zij in een dikke slaapzak op een matje en de honden om haar heen.